FAQ | WATCH DE LUXE

FAQ

Akou formou môžem platiť?

Platobná karta alebo PayPal - po vytvorení objednávky si zvolíte platbu kartou (alebo PayPal) a budete presmerovaný do platobnej brány banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ všetko prebehne úspešne, tovar budeme expedovať.

Hotovosť - pri osobnom prevzatí na niektorej z našich partnerských predajní môžete platiť v hotovosti.
 

Ako mi bude tovar doručený? (Čo môžem očakávať po otvorení balíka)

Tovar odosielame starostlivo zabalený v príslušnej značkovej krabici, ktorá obsahuje návod v slovenskom jazyku, potvrdenú garančnú kartu, po prípade iné náležité dokumenty.
 

Môžem poslať tovar ako darček?

Áno, samozrejme tovar môžete poslať ako darček na inú adresu ako fakturačnú, stačí len pri objednávke v nákupnom košíku zakliknúť „Poslať objednávku ako darček“ a pri ďalšom bode vyplniť adresu dodania. Následne hodinky darčekovo zabalíme a odstránime cenovku. Táto služba je bezplatná.
 

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj na predajni?

Áno, osobný odber je možný na jednej z našich 5 partnerských predajní. O tom, že je tovar pripravený Vás budeme informovať.
 

Prečo sú niektoré produkty označené slovom „Pridať do košíka“ a iné „Mám záujem“?

Na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho je možné zakúpiť iba tovar, ktorého hodnota pred akoukoľvek zľavou neprevyšuje sumu 1.999,-€ (slovom: jedentisícdeväťstodeväťdesiatdeväť euro) vrátane DPH.

V prípade, ak máte záujem o nákup drahšieho tovaru než je limit podľa predchádzajúcej vety, môžete si ho výlučne rezervovať v rámci nášho rezervačného systému na www.wdl.sk a zakúpiť ho priamo na našej kamennej predajni. Rezerváciou takéhoto tovaru nevzniká akákoľvek zmluva o predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.
 

Čo v prípade, ak hodinky zastanú?

Quartz - Ak sa jedná o baterkové hodinky, vo väčšine prípadov ide len o vybitú batériu. V takomto prípade je potrebné hodinky doniesť na jednu z našich kamenných predajní, kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu.

Automatické a mechanické hodinky - Ak zastanú automatické hodinky, je potrebné ich natiahnuť pomocou korunky v základnej polohe. Pokiaľ model disponuje skrutkovacou korunkou, túto je nutné  najprv odskrutkovať, a tak natiahnuť. Ak tento postup nezaberie, doneste hodinky na jednu z našich kamenných predajní, kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu.
 

Čo ak sa mi baterka vybije hneď na druhý deň od zakúpenia?

Doneste hodinky na jednu z našich kamenných predajní kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu. Tento úkon je po dobu 24 mesiacov od zakúpenia bezplatný.
 

Aká záruka sa vzťahuje na hodinky?

Na hodinky sa vzťahuje štandardná dvojročná záruka.
 

Ako zistím, či hodinky, ktoré predávate, nie sú falzifikáty?

Existuje na to niekoľko nespochybniteľných dôvodov. Hodinky dodávame kompletne zabalené s vyplnenou záručnou kartou, tovar odoberáme len od autorizovaných distribútorov, ale predovšetkým: v našich kamenných predajniach sme za 20 rokov obslúžili obrovské množstvo spokojných zákazníkov

Neviem si dať rady s výberom hodín.

V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na telefónom čísle 0800 500 302 alebo prostredníctvom emailu. Volanie je bezplatné. 


 

Máte otázku? Volajte zadarmo

0800 500 302
Pondelok až piatok od 9.00 do 17.00

Zavrieť