Prečo bude James Bond naveky spájaný s Omegou?

Nevšedný príbeh o tom, ako Biver ovplyvnil náš výber hodiniek a prečo sa dnes James Bond spája so značkou Omega


Trikrát nie


Keď Jean-Claude Biver pracoval pre Omegu, telefonicky dostal zaujímavú ponuku na odprezentovanie svojich hodín v pripravovanom filme. Malo ísť o nový film o Jamesovi Bondovi. Na to JCB odvetil, že nemá záujem umiestniť hodinky do filmu, ktorý bol hitom hlavne pre staršiu generáciu. Sean Connery bol síce ten vôbec najlepší 007, predsa len patril do dôb minulých. Biverovo marketingové oddelenie hľadalo pre svoje nové hodinky niečo úplne iné a hlavne podstatne sviežejšie. Nie nemám záujem, takto skončil prvý rozhovor.

Druhý sa niesol vo veľmi podobnom duchu, až na to, že už sa dozvedel, že novým agentom 007 bude nádejný Pierce Brosnan. Ani to však Omegu neprinútilo začať rozmýšľať nad spoluprácou. JCB dostal aj tretí telefonát, na ktorý opäť odpovedal nie. Našťastie pre nás, prišiel domov a začal rozmýšľať, že už je predsa len starší pán, a teda mal by si nechať poradiť od mladšej generácie. A tak sadol do lietadla a odletel do L.A., kde sa stretol s ľuďmi z Eon Productions v štúdiu Universal, aby sa dohodli na konkrétnych podmienkach.
 


Zaplatil 16-násobok toho, čo mal


JCB dostal príležitosť odprezentovať svoje nové hodinky na zápästí Jamesa Bonda za, už v tej dobe smiešnych, 60 000 dolárov. Biver však na stretnutí odvetil, že ok, berie, ale chce zaplatiť 1 000 000 dolárov! Áno, čítate správne, avšak za túto sumu očakával ďaleko ďaleko viac. Preto nakoniec dostal 60-sekundový film zostrihaný z riadneho filmu, kde si hlavnú úlohu zahral model Seamaster DIVER 300. K tomu Omega dostala práva na vysielanie upútavky šesť mesiacov pred samotnou premiérou v kinách, dokonca mohla komunikovať oficiálne materiály vo vopred zvolených printových médiách.

Pierce Brosnan nosí vo svojej prvej Bondovke GoldenEye model Omega Seamaster Professional 300M (referencia 2541.80) s modrým vlnkovým ciferníkom, quartzovým strojčekom a modrou hliníkovou lunetou. Efekt bol fantastický, pretože ľudia mohli nasávať reklamu už šesť mesiacov pred uvedením filmu, ošiaľ bol neskutočný, zisky spoločnosti Omega okamžite vystrelili. Dá sa povedať, že tento krok naštartoval spoločnosť Omega ako takú, pretože na začiatku, keď do nej JCB vstúpil, spoločnosť mala o 20 percent menší v obrat ako napríklad TAG Heuer.

Aj keď sa v pôvodnom románe od Iana Fleminga z roku 1953 spomínajú iba Rolexky a vo filmoch si zahrali Rolexky, Breitlingy, Grueny, Pulsar Seika a TAGy, James Bond bude aj tak navždy spájaný s Omegou.
„Rolex?“
„Omega.“

 

Pozrite si Omega Seamaster Diver 300M na našom eshope:
 


 

Registrácia do newsletteru


Vaše osobné údaje (t.j. Váš e-mail) budeme (Swiss Watches, s. r. o.) spracovávať iba za účelom zasielania newsletterov so zaujímavým obsahom z oblasti e-mail marketingu v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Svoj súhlas so zasielaním a spracovaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom odhlasovacieho odkazu v každej kampani.

Máte otázku? Volajte zadarmo

+421 915 849 940
Pondelok až piatok od 9.00 do 17.00

Prečo u nás nakupovať?

5 partnerských predajní 90% tovaru na sklade Vernostné zľavy Autorizovaný predajca